środa, 17 czerwca 2009

I kolejne foty:) Takie małe wygłupy.






Światło nagrywarki w powiększeniu

® Wszelkie prawa zastrzeżone

+++++++++++++++++++++++++++++++++

Zaczęłam czytać kolejną książkę, w sumie to już ją kończę. Tyle wiedzy o świetle, a będę miała jeszcze kilka książek, z czego jedna będzie poświęcona tylko oświetleniu. Ostatnio dostałam jeszcze jedną.
Wciągają mnie coraz bardziej te książki. Wiem, że tego jest dużo, ale czytanie i dowiadywanie się różnych rzeczy sprawia mi przyjemność. Może nie będę wielkim fotografem, ale na pewno będę fotografować.
Kolejny krok to przeczytanie książki o lustrzankach, a jeszcze kolejny (może za parę miesięcy) to Nikon D90:)
Bardzo lubię robić zdjęcia w makro:) Niedługo zrzucę zdjęcia na kompa. a póki co pokazuje kolejne z tego tysiąca, który już mam:)

6 komentarzy:

  1. ważne,żeby robić to,co się lubi:)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, ale ja uważam, że jeśli nie jestem w czymś dobra to szkoda mojego czasu na to.
    Z fotografią jest tak samo. Jak ktoś mi powie, że moje zdjęcia są do bani i nie mam talentu, to zrezygnuję i jeśli sama też tak uznam. Na razie to jestem przeciętna, czyli na pozimie zdjęć z imienin cioci kloci.

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja myślałam, że to światła zbliżajacego sie samochodu...
    Kochanie,niech nikt Ci tak nie powie.
    Ogladałam taki reportaż kiedyś. O sławnym fotografie,nie pamietam teraz nazwiska ale jakoś na M..Maissel chyba.
    I on mówił,że na sesji robi 100 albo i więcej zdjęć z których wybiera 3-4 najlepsze!
    Więc ćwicz i rób zdjęcia a reszta przyjdzie sama.

    OdpowiedzUsuń
  4. A wiem, że się tyle zdjęć robi i wybiera tylko kilka:) A ja to naprawdę lubię:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Haha, a ja myślałam, że to światła samochodu xD Szczególnie po pierwszym zdjęciu..

    OdpowiedzUsuń
  6. A to nie światła samochodu:)

    OdpowiedzUsuń